Zaključeno prvo dejanje v okviru projekta PROMO ISTRA

PROMO ISTRA je projekt, katerega namen je prispevanje k boljši prepoznavnosti in poosebljanju razvojne vizije »Slovenske Istre« kot območja uspešnega povezovanja in prepleta zelenega gospodarstva na podeželju, v obalnih urbanih območjih ter na morju, z visoko kakovostjo življenja lokalnega prebivalstva ter zagotavljanja uravnoteženih razvojnih možnosti, temelječih na inovativnosti, kreativnosti in trajnostnem razvoju.

V okviru projekta je bil objavljen natečaj Slovenska Istra, ki je naslavljal ponudnike najboljših podjetniških projektov in produktov na območju LAS ISTRE. Natečaj se je zaključil z zadnjim avgustom, takoj zatem pa se je sestala petčlanska strokovna komisija, ki je pregledala in ocenila prejete prijave na natečaj.

Na natečaj je prispelo deset prijav, predlagatelji najboljših med njimi se bodo vključili v nadaljnje aktivnosti v sklopu projekta Promo Istra, in sicer bodo zanje organizirane delavnice ter ekskluzivno mentoriranje, namenjeno optimizaciji njihovih spletnih mest, promocijskih strategij in učenju komuniciranja z javnostmi. Vse s ciljem izboljšanja promocije za večjo prepoznavnost in boljše poslovne uspehe ter tudi povezovanja lokalnih ponudnikov.

Poleg predlagateljev najboljših projektov in produktov v natečaju Slovenska Istra, so k udeležbi na delavnicah vabljeni tudi vsi zainteresirani. Vse delavnice bodo izveden strnjeno v mesecu septembru. Prvi dve sta na sporedu že v tem tednu.
V četrtek, 8. 9. 2022, ste ob 9.30 uri vabljeni na delavnico o SEO optimizaciji, ki je namenjena spoznavanju SEO optimizacije, njenemu pomenu in vplivu na strukturo in besedila spletnega mesta. Delavnica bo udeležence naučila, kaj je to on-site optimizacija in kaj off-site optimizacija ter tudi, kaj ta dva pojma pomenita dejansko v praksi. Ob koncu delavnice pa bodo udeleženci dobili tudi znanja o tem, kako se preverja učinkovitost SEO optimizacije.
V petek, 9.9.2022, pa sledi druga delavnica o Google Ads, ki bo udeležence poučila o tem, kako nastaviti svoje prve oglase, kako poiskati najbolj učinkovite ključne besede in kako ter kje preveriti, koliko mesečnih iskanj ima posamezna ključna beseda. Tekom delavnice bodo udeleženci oddali svoj prvi oglas, nastavili ključne ciljne besede in ciljno skupino ter določili dnevni/mesečni budget.

V septembru sledijo še delavnice:
Četrtek, 15. september 2022: Delavnica Spletna mesta in uporabniška izkušnja
Petek, 16. september 2022: Delavnica Google Analytics in konverzije spletnega mesta
Četrtek, 22. september 2022: Delavnica Marketing in odnosi z javnostmi
Petek, 23. september 2022: Delavnica Oglaševanje, digitalni marketing in socialna omrežja

Delavnice bodo potekale v prostorih NGN Medie d.o.o. v Kopru (Ul. 15. maja 10b), vedno s pričetkom ob 9.30 uri.
Predvidoma bodo trajale dve uri. Zainteresirani se lahko za več informacij obrnejo na e-naslov: miha@ngn.si ali na telefonsko številko 040 545 288 (Blaž).


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.